Wat wij doen
We benaderen ieder vraagstuk met een organisatiebrede blik. Dit doen we vanuit een aantal expertises:
Organisatieontwikkeling & teamontwikkeling
We adviseren en begeleiden teams en organisaties bij veranderingen. Via langere trajecten (blijvende cultuurverandering of reorganisaties), kortere interventies (teambuilding en proactief gedrag) en ‘alles daartussenin’.
Voorbeelden hiervan zijn:
- Transformatie naar meer zelfsturing
- Faciliteren verdiepende gesprekken en krachtige besluitvorming.
- Cultuurontwikkeling: betere prestaties en een (pro)actievere cultuur.
- Reorganisaties, fusies, samenwerkingsverbanden optimaliseren
- Compliance en integriteitsvraagstukken
- Invoeren en begeleiden van Agile/Scrum
Meer weten?
Neem bijvoorbeeld contact op met Sjef of Zilla.
Interim management
Als interim-professional zijn we een tijdje onderdeel van de organisatie. Als manager of directeur zetten we, samen met de in de organisatie aanwezige strategische partners, initiatiefrijk een koers uit die in lijn ligt met het grotere geheel. Dit doen we graag in combinatie met een veranderopgave.
We doen dit bijvoorbeeld op het gebied van:
- Verandermanagement
- HR-management
- Strategie-implementatie
- ICT-management
- L&O Professional
Meer weten?
Neem bijvoorbeeld contact op met Meggie of Dorothé.
Leren & ontwikkelen
We begeleiden persoonlijke en professionele ontwikkeling voor bestuurders, leidinggevenden en professionals. Persoonlijk leiderschap en persoonlijke effectiviteit zijn hierbij belangrijke thema’s.
We adviseren over de meest effectieve aanpak en ontwerpen en begeleiden workshops of trajecten zoals:
- Ontwikkeltrajecten en opleidingsprogramma’s
- Leiderschapsprogramma’s
- Intervisie
- Individuele coaching
- Talentmanagement en traineeprogramma’s
- Inrichting van een effectieve leerinfrastructuur
Meer weten?
Neem contact op met bijvoorbeeld Marit of Annet.